Referenciák

„Azért szeretjük a Bisnode D&B szolgáltatásait használni, elsősorban az ügyfélszűrésben, mert munkatársaik mindig gyorsan, rugalmasan és ügyfélbarát módon kezelik problémáinkat. Segítségükkel elkerültük olyan új ügyfelek meghitelezését, melyek ügyfélkapcsolata – meglévő más cégeik /felszámolása, végrehajtása/ a hitel visszafizetését veszélyeztette volna, nagy kockázatot hordott. ”
Fodorné Fügedi Ágnes, 2010.11.10.
„A már meglévő és a leendő partnereink kapcsán egyaránt használjuk, mind a DnB riportot, mind a PartnerControl oldalát és a HBI oldalát is. Adatokat megosztunk a vevőszolgálatos, pénzügyi, kereskedelmi kollégáinkkal is. Alapvetően a hitelkeret megállapításkor a DnB riportból indulunk ki. Ugyanakkor további hasznos infó számunkra – ezeket is meg szoktuk nézni, ha szükségesnek érezzük: a cég tulajdonosainak köre, a tulajdonosok további cégei, betöltött tisztségei (gráf aktív, illetve az összes eddigi kapcsolatokra megnézve)
  • alapítás éve
  • foglalkoztatottak száma
  • pénzügyi adatok (a partnercontrol „riport” végén)
  • a minősítést jelölő szembetűnő színes jelek is azonnali képet adnak a cégről – a gráfon is látni, durván fogalmazva: hány céget vittek már csődbe a tulajdonosok”
Eckrich Zsolt, 2012.04.05.
„A Bisnode tanúsítvány segített meggyőzni külföldi beszállító partnerünket arról, hogy a kockázatos magyar piacon továbbra is fenntartsa számunkra a korábbi hitelkeretet.”
Félegyházi Gábor, ügyvezető igazgató
„Társaságunknál alapvetően meg vagyunk elégedve a szolgáltatásukkal. Általában új partnerek, vagy partnerjelöltek leinformálására használjuk az adatbázist. Változás- illetve negatív eseményfigyelésbe bevontuk több partnerünket, ennek állományát a jövőben bővíteni szeretnénk. A hozzáférhető cégadatok ismerete nagyban megkönnyíti adminisztrációs feladatainkat.”
Farsang Attila, pénzügyi számviteli munkatárs, 2012.03.30.
„Azért választottuk a PartnerControl-t , mert az induláskor, 2009-ben, ez volt a legjobb ár-érték arány ajánlat. Credit controllerként alapvetően az új partnerek bevizsgálására, illetve a régiek kondícióinak (fizetési határidő, hitelkeret) módosításakor a partnerek ellenőrzésére általában naponta használom a PartnerControl-t. Ezen kívül figyeltetjük partnereinknél a negatív változásokat, ez jelenleg heti lista és végzünk évente egyszer-kétszer konkurenciaelemzést is, ahol szintén felhasználjuk a PartnerControl-nál elérhető adatokat. Azt tartom pozitívumnak, hogy a teljes riportban elég sok lényeges információ áll rendelkezésre néhány gombnyomásra, általában gyorsan lehet hozzájutni nagyobb tömegű adathoz is és a kéréseimre, kérdéseimre is gyorsan kapok érdemi választ a kapcsolattartóinktól éppúgy, mint az ügyfélszolgálattól. A részleteknél, ha mondjuk papír alapon hívom le csak a pénzügyi adatokat, kicsit zavaró volt, hogy nem mindenütt volt eddig feltüntetve a cég neve.”
Szigeti Katalin, credit controller, 2012.04.16.
„Mind régi mind új partnereink nagy elismeréssel fogadták minősítésünket, mely főleg az új partnerkapcsolatok könnyebb kialakítását segíti elő. ”
Domsáné Palluch Mónika, ügyvezető
„A Bisnode D&B szolgáltatásait leginkább a követeléskezelésben, követelésvásárlásban hasznosítjuk. Az adós cégek naprakész nyilvántartásával, hatékonyabb a követelésérvényesítés. ”
Kondás Viktor
„A Bisnode D&B –t a külföldi céginformációs szolgáltatásai miatt választottuk. Használjuk elemzéseiket, minősítésüket, marketinginformációikat.”
Nagy Katalin
„A Bisnode Tanúsítványát azért választottuk, mivel egy jó hírű tanúsító cégről van szó, mely erősíti cégünk presztízs-értékét. A Tanúsítványt weblapunkon hirdetjük és egyéb reklám tevékenységünk folyamán, illetve hivatkozásul tárgyalásokon. ”
Lengyel Tamás ügyvezető / Financia Kft.
2016. július 28.
„Örülök,hogy társaságunk AA-s minősítést kapott .A gazdasági élet nagyon sok területén lehet hasznunkra ez a kitünő minősítés. ”
Ágics János, ügyvezető
„A FONTANA Credit Takarékszövetkezet a PartnerControl rendszert elsődlegesen az ügyfelek nyomon követésére használja, másod sorban a cégek tulajdonosi és vezetői összefonódását térképezzük fel a rendszer segítségével. ”
Tajti Péter, hátralék manager, 2012.04.12.
„Webshop vevőink megbízható cégek közé sorolnak, talán így bátrabban rendelnek.”
Andó Pál, ügyvezető
„Azért választottuk a Bisnode D&B –t, mert tőlük reális értékelést kaphatunk a cégekről, különböző cégriportjaik tanulmányozásával. ”
Simon Judit
„Globális cégként óriási, megbízható és nemzetközileg egységes szemléletű adatbázissal rendelkezik, melyek számunkra is elengedhetetlenek a partnerek összehasonlíthatósága szempontjából. Fel tudtunk készülni a várható fizetési szokásokra, esetleg eleve szigorúbb feltételeket szabtunk a kevésbé megbízható cégek számára. ”
Baricza Péter, 2010.10.28.
„A PartnerControl-t közbeszerzési eljárások során a versenytársak leinformálására és beszállító partnereink ellenőrzésére majdnem szinte naponta használom. Tapasztalataim kedvezőek, fontos információk birtokába jutok általa. Örülök a vállalkozás fizetési helyzetére vonatkozó új adatoknak. ”
Bődi János, elnök-vezérigazgató, 2012.04.07.
„Hitelezési kockázatunk csökkentése érdekében, partnerátvilágítás céljából használjuk a Bisnode D&B nemzetközi és hazai szolgáltatásait. Segítségükkel kevesebb lett a vevői kintlévőségünk. ”
Somlyai Zoltán, 2010.10.18.
„A beszállítóinkról naprakész adatbázis kiépítéséhez, a Bisnode D&B információi képezik a jogi és pénzügyi alapokat, amelyeket a saját apparátusunk műszaki és egyéb információkkal egészíti ki. A 2000-től egyre bővülő és megújuló adatbázisunk hasznos támasz a legkorrektebb, legmegbízhatóbb partner kiválasztásában.”
Simon Ildikó, 2010.09.13.
„A Bisnode D&B adatbázisait a hitelezési kockázatok felméréséhez használjuk, fiktív cégek beazonosításához és leleplezéséhez. Külföldi székhelyű cégekre vonatkozóan nem rendelkezünk más adatbázissal.”
Kovács Zsolt, 2010.08.02.
„Amelyik cég jogosult a Bisnode cégcsoport által kiállított tanúsítványok használatára, annak a cégnek egészséges üzleti és pénzügyi elképzelési vannak.”
- ifj. Molnár István, Értékesítési igazgató
„Nagyon meg vagyok elégedve a PartnerControl szolgáltatásával. Használom a negatív esemény-figyelést és a változásfigyelést. Nagyon hasznos a cég számára, mert a hetente érkező e-mailek segítenek a működésünkben. Hamar ki tudjuk szűrni a számunkra kockázatos üzleti partnereket. A mérlegek letöltése is gyakran történik… Továbbra is igénybe kívánjuk venni a szolgáltatásukat! ”
Zeleszkó Éva, számviteli osztályvezető, 2012.04.20.

„10 év behajtatatlan követelések nélkül

A Prochema Magyarország Kft., mely vegyipari alapanyagok nagykereskedelmével foglalkozik már a kezdetektől fogva tudatosan és körültekintően kezeli a nemfizetési kockázatokat. 10 éve használják a D&B megoldásait, és ez idő alatt nagy eredményeket értek el, mivel gyakorlatilag nem keletkezett behajthatatlan követelésük.

A Prochema Magyarország Kft. a D&B-vel indulása óta, azaz 2003. július 1-je óta dolgozik együtt. Már a cég megalapításakor figyelmet fordítottak arra, hogy olyan nemzetközi szolgáltatót válasszanak, aki megbízható és stabil alapokon nyugvó cégadatokkal és minősítéssel tudja Őket kiszolgálni.

„Korábbi munkakapcsolat alapján megtapasztalt jó, rugalmas együttműködés, ár-érték arányos, színvonalas szolgáltatás alapján döntöttünk arról, hogy az új, induló cégünk is a D&B megoldásait vegye igénybe.” mondja Kis György Lajosné dr., a Prochema Magyarország Kft. Financial Managere.

A Prochema Magyarország Kft. számára nagyon fontos az alapos cégminősítés, cégellenőrzés, ezért már hosszú ideje használják a D&B cégminősítését, hitellimit javaslatait, valamint elemzik a pénzügyi mutatókat és a trendeket. Ezen kívül elengedhetetlen még a vállalat számára a cégösszefonódások, cégkapcsolatok vizsgálata, valamint a cégvezetők kapcsolatai. Ezen információk együttes használatával pontos képet kapnak a cégek kockázatosságára vonatkozóan és biztos alapokon állapítják meg egy vállalkozás számára adható hitellimitet.

„A céginformációkban javasolt limitek betartása az üzleti kapcsolatokban megóvta cégünket a pénzügyi kockázati kitettségtől. Bennragadt, behajthatatlan követelés szinte nem keletkezett az elmúlt tíz év működése során” mondja Kis György Lajosné dr. Az eredmény igencsak irigylésre méltó, mivel árbevétel növelése mellett sikerült a kintlévőségeket minimális szinten tartani, és a behajthatatlan követelések problémáját gyakorlatilag elfelejteni.

A Prochema Magyarország Kft. a kockázatkezelésre szánt befektetés megtérülését az értékesítés kockázatának minimalizálásában látja. Figyelmet fordítanak arra, hogy hazai és nemzetközi szinten új ügyfélszerzésnél is a megbízható megrendelőkre koncentráljanak. ”

Kis György Lajosné dr., Financial Manager
„Társaságunk széles, nemzetközi üzleti partnerkörrel rendelkezik. A Bisnode D&B a távoli „egzotikus” piacok vállalatairól is tudott céginformációt nyújtani. Amennyiben az adatbázisban nem állt rendelkezésre naprakész riport, a kért kutatás általában eredményes volt. A Bisnode D&B riportok Társaságunk vevőminősítő/vevőlimit rendszerének adatforrása. korábban a tulajdonosi kapcsolatok feltérképezése. Az elmúlt évek gazdasági folyamatainak ellenére is a vevőportfolió minőségét sikerült megőrizni, a vevőhitelezés kockázatát hatékonyan tudtuk kezelni a piaci aktivitás korlátozása nélkül.”
Horváth Gábor, 2010.10.19.
„A Bisnode hiteles és aktuális képet nyújt a gazdasági szereplőkről. Segítségével csökken a kockázat, melyhez elemzései és hitelkeret megállapításai vezetnek.”
Sigray Mária, 2013.10.04.
„Cégünk autókereskedéssel és szervízeléssel foglalkozik. Céges ügyfeleink bevizsgálására használjuk a rendszerüket, akik átutalással fizetnek. Ehhez a Riportot és Cégtörténetet használjuk legfőképpen. Ezekben jól látszik, hogy ügyfeleinknek milyen volt az előző időszakban lévő mérlegük, illetve, hogy a cégeknek kik a tulajdonosai, milyen körtörténete van. Valamint nagyban elősegíti a bevizsgálást, hogy a Company Data-n negatív és pozitív események majdnem napra készen fent vannak, így látjuk, hogy valamelyik ügyfél esetleg kiemelt adózó, vagy valamilyen eljárás alatt áll. Ezzel kapcsolatosan igénybe vesszük továbbá a cégfigyelő rendszerük, a negatív események hetente megküldött információk alapján átnézzük, melyik cégek kerültek be újonnan a listába, és ezek alapján felülvizsgáljuk az utalásos státuszukat a cégeknek. Valamint a PartnerControl rendszeren belül vesszük igénybe az IM Céginfo szolgáltatást, amikor hivatalos ügyben szeretnénk cégkivonatot kérni. Ezt általában évente kb. négyszer töltjük fel, nagyon gyorsan, rugalmasan kezeli ezt is ügyfélszolgálatuk. Az ügyfélszolgálatuk kedves, gyors, segítőkész.”
Schiller Gábor, ügyvezető igazgató, 2012.05.14
„A Bisnode D&B piacvezető szolgáltató, gyors és megbízható szolgáltatást nyújt, széleskörű adatbázissal rendelkezik, a vevőszolgálata pedig készséges és segítőkész. Elsősorban a vevőink kereskedelmi hitelkeretének megállapításához használjuk szolgáltatásaikat. Cégünknél a kintlévőségünk nem emelkedett a válság ellenére sem.”
Budai Istvánné, 2010.08.03.
„Naprakész, széleskörű információt kapunk indokolt adatok alapján. Rugalmas, objektív, gyors, egyedi igényeinkhez jól alkalmazkodik. Elsősorban követeléskezelésre használjuk a Bisnode D&B szolgáltatásait, az új vevők leinformálására és a meglévők monitorozására. A kapott információk alapján időben intézkedni tudunk fizetési biztosítékokról, így a kintlévőségek folyamatosan csökkennek.”
Farkas Roland, 2010.11.24.
„Heti többszöri gyakorisággal használom weboldalukat, mellyel meg vagyok elégedve. Elsősorban cégriportokat keresek, de nagyon hasznosnak tartom az érdekeltségi gráf funkciót is. Ezek mind segítik a kockázatelemzéseinket és támogatják a döntéshozatalt.”
Harsányi Tünde, stratégiai marketing manager, 2012.04.
„A Bisnode D&B online, könnyen kezelhető felületen kínálja megoldásait, szolgáltatásai folyamatosan megújulnak riportjuk érthető, felhasználóbarát. Elsősorban kintlévőség kezeléshez, partnerkapcsolat felvétele előtt ellenőrzés. Jobban megismertük a vevőinket illetve kiszámíthatóbbá válik a működésük.”
Szatmári Melinda
„A Bisnode D&B felhasználóbarát és online megoldásokat kínál, teljes körű információ gyorsan. A szolgáltatások a vevők folyamatos figyelésére, a várható fizetési problémák indikálására, hitelkeretek megállapítására használjuk. A Bisnode D&B megoldásai részei lettek folyamatainknak: sztenderdizált hitelkeret-beállítási procedúra, illetve értékesítők folyamatos informálása a vevők pénzügyi helyzetének változásáról.”
Sepsi Johanna, 2010.08.23

„Gyors, költségtakarékos döntések

Minden új ügyfél potenciális hitelkockázatot jelent a Vodafone Magyarország számára, de a jelenlegi, éles piaci versenyhelyzetben elengedhetetlen, hogy a mobilszolgáltató gyors döntéseket tudjon hozni az ügyfelek hitelképességéről. Miután a Vodafone 2010-ben eldöntötte, hogy üzleti információ szolgáltatót vált egy tesztnek vetette alá a Bisnode D&B-t. A teszt eredménye a behajthatatlan követelések 20 %-ának megtakarítását jelezte elő.

2010-ben a Vodafone Hungary új információszolgáltatót keresett. Egy speciális kockázatkezelési szolgáltatáscsomagot szerettek volna, amely lehetővé teszi, hogy gyors és pontos hitelezési döntéseket hozhassanak. Ideális esetben csak néhány másodperc van arra, hogy egyértelmű döntés szülessen egy új előfizető elfogadásáról vagy elutasításáról.

„Biztosítottunk a Bisnode D&B számára egy múltbeli minta vevőadatbázist, és megkértük futassák hozzá a múltbeli döntés pillanatában aktuális kockázatossági mutatószámukat, a Failure Score-t. Az elemzés eredménye az mutatta, hogy évente a behajthatatlan követelések 20%-át megtakaríthatjuk a Bisnode D&B-vel az előző szolgáltatóhoz képest.” mondja Szűcs István, a Vodafone Credit Managere.

Üzletfellendítő okos döntések

A Vodafone a minőségi hitelezési információk, és a megtakarítások mellett egy speciális webservice szolgáltatással is rendelkezik, amelynek segítségével még gyorsabban éri el a döntéshez szükséges információkat. Így nagyon rövid idő alatt megalapozott üzleti döntéseket hoznak, amellyel minimalizálják a kockázataikat és maximalizálják a bevételeiket.

„Amióta az új rendszert alkalmazzuk, az értékesítési osztály kérésétől számítva csupán 3 másodpercbe telik döntést hozni. Kiemelt ügyfélkapcsolati managereink is használják a rendszert, kapcsolatfelvétel előtt, a jövőbeli top ügyfeleink gyors ellenőrzésére.” mondja Szűcs István

A D&B mellett való döntést elősegítették a Vodafone csoporton belüli meggyőző referenciák és a Bisnode D&B csapatával kialakult jó üzleti kapcsolat.

„Már több mint két éve dolgozunk együtt Ágoston Gergellyel, a Bisnode D&B egyik Global Account Manager-ével, és a D&B Hungária csapatával. A sikeres együttműködésünk alapja az ügyfélközpontúságuk és az elkötelezettségük legjobb tudásuk megosztásában.” – foglalja össze Szűcs István”


Szűcs István, Credit manager, 2013.04.15
„Ár-érték arányban a Bisnode D&B szolgáltatásait találtuk a legjobbnak. Éves és napi ügyfélbevizsgálásokra, illetve credit scoreing elemzésekhez szoktuk használni a Bisnode D&B szolgáltatásait.”
Hamar Klára, 2010.08.24.
„A Bisnode D&B szolgáltatásai számunkra a beszállítók kiválasztásánál, a kockázatelemzésnél hasznosak.”
Hoffmann Árpád, 2010.11.16.