2015.03.20.

Új korszakba lépett a Dun&Bradstreet

A Bisnode stratégiai partnere, a Dun & Bradstreet idén márciusban a márka modernizálása részeként új logót, szlogent és képi világot vezetett be, valamint új vállalati értékeket fogalmazott meg.

 

"Growing relationship through data” szlogen, az adat ihlette, kapcsolat-vezérelt megközelítésben gyökerezik.        

 Az arculatváltás szorosan kapcsolódik a Dun & Bradstreet múlt évben indított növekedési stratégiájához, melynek belső és külső beruházások és a globális vállalati kultúra felfrissítése is részei voltak.  

A vállalati kultúra felfrissítése során a Dun& Bradstreet megfogalmazta új értékeit:                                                                                                                               

  • Data-Inspired: Hiszünk az adat erejében, minden szolgáltatásunk és üzleti megoldásunk a teljes körű, naprakész, megbízható, visszamért adaton alapul.
  • Relentlessly Curious: Folyamatosan figyeljük a körülöttünk lévő világ változásait, tudjuk, hogy megoldásra váró új problémákat, új tanulnivalókat és új növekedési lehetőségeket hoznak magukkal. 
  • Inherently Generous: A saját sikerünket mások sikerhez való hozzásegítésében mérjük. Megosztjuk időnket és tudásunkat, emellett megragadunk minden lehetőséget, amelyből tanulhatunk a piacról érkező visszajelzések alapján. 


 Bisnode és Dun & Bradstreet

Európa 17 országában működő Bisnode a Dun & Bradstreet Közép – és Észak európai stratégiai partnere. Ezen együttműködés révén 190 ország több mint 235 millió vállalatának széleskörű üzleti információi segítségével támogatjuk partnereinket a pénzügyi kockázatok kivédésében, valamint az ügyfélszerzési tevékenységben.

 

További információt a Dun & Bradstreet új megjelenéséről itt talál, angol nyelven.

Wendler Andrea
Marketing & Communication Manager
+36 1 815 8537